tirsdag den 19. marts 2013

Hemmelig penneven

Jeg har valgt at tilmelde mig til dette projekt, da jeg synes det er supersjovt. Jeg er fast læser af hendes blog.

Kreafreak - hemmelig penneven


Det går ud på følgende:



Ud fra denne liste skal du vælge 5 ting, som du vil sende til din ”hemmelige penneven”.
Giv din penneven :

      1.  En ting, som varmer i den kolde tid.
      2.  En ting, som får én til at grine.
      3.  En ting, som gør én glad på en dårlig dag.
      4.  En ting, som man kan nyde til en god film.
      5.  En ting, som han/hun kan være kreativ med.
      6.  En ting, som kan tages med overalt.
      7.  En ting, som repræsenterer DIG.
      8.  En ting, som sætter tankerne i gang.
      9.  En ting, som kan deles med andre.
   10.   En ting, som ikke er en firkant eller en rektangel

Udover disse 5 ting, som du udvælger specielt til din hemmelige penneven, skal du selv finde på en lille overraskelse, som du sender i pakken J

Rigtig god fornøjelse og tak fordi du er frisk på at være med.

Kærlige hilsner

Karina (kreafreak)

P.S. Efter den 15. april kobler jeg de deltagende til hinanden og du får din partners adresse at vide.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar